|
Podstawa prawna: |
- Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024r. poz. 278)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024r. poz 572
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111, z 2024r. poz. 1222, 1757, z 2025 r. poz. 619).
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha
Planowanie Przestrzenne, pok. 1, parter
tel. (46) 861 20 51, wew. 20.
|
Wymagane dokumenty: |
- Wniosek o wydanie zaświadczenia.
- Dowód uiszczenia opłaty.
|
Opłaty: |
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku.
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia w wysokości 17 zł.
Opłaty dokonuje się w kasie Urzędu Gminy Nowa Sucha (gotówką lub kartą płatniczą ) kasa czynna w godz. 9.00 – 13.00 lub przelewem na rachunek Urzędu Gminy: BS w Sochaczewie 18 9283 0006 0031 0095 2000 0050 tytuł przelewu: opłata skarbowa.
|
Forma załatwienia sprawy: |
Wydanie zaświadczenia.
|
Termin załatwienia sprawy: |
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
|
Tryb odwoławczy: |
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się zażalenie w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, za pośrednictwem Wójta Gminy Nowa Sucha.
|
Opracowała: |
Wioletta Tomaszewska - Grzywka |












.png)



_location_map.png)




